Nya skor

Det är så mycket värt att göra saker i förväg, på så sätt behöver man aldrig stressa och man kanske till och med hinner med lite andra saker. Medans alla andra har suttit och kämpat med religionen idag, har jag varit fri som en fågel och umgåtts med Fredrik!
Vi började med att gå till Cykelnisse, där Fredrik hittade en finfin bike för endast 400kr. Sen for vi på en liten cykeltur. Jag hade tyvärr inte med mig min, så Fredrik belv tvungen att köra runt med ett mongo på pakethållaren runt halva stan. Vi åkte bla till Max och köpte tile cola och milkeshake, som vi sedan åt nere vid hamnen.

Var det nån fler än jag som märkte hur sjukt varmt det var?
Vid sju tiden visade termometern forfarande 19 grader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0