Tisdag

Nu har jag skrivit klart svenska talet, så nu är det bara till att träna. Men det blir inte så mkt sånt idag, eftersom det är tisdag är hela kvällen bokad framför tv:n. Först Ugly Betty, sen DH och kanske Christine om jag känner för det.

Igår var jag som sagt på min första kurs i photoshop, det var kul och jag har redan lärt mig massa grejer. Men jag tycker att det gick lite långsamt fram, så jag ska se hur det går imorrn, annars kanske jag måste ha specielundervisning :O

Det är cirka två och en halv vecka kvar i skolan nu, det kan jag tycka är ganska skönt. Jag har inte heller överdrivit mycket kvar att göra, till skillnad från många andra.

"Acchmeeed! Jalla jalla, Allah väntar inte på någon!"



Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sickeli

HAHA! Hysteriskt roligt!

2008-05-13 @ 18:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0