Work work

Idag var min första arbetsdag för i år. Jag klev upp sex i morse för att infinna mig på Clas Olssons kl 07.00. Där har jag då städat hela morgonen, ni kan ju åka och kolla vad fina och blanka golven är!
Frågan är bara om jag vill städa hela sommren eller om jag ska kombinera det med ett jobb på IKEA?
På sätt och vis är det skönt att städa, det är inte precis så att man måste tänka så mkt, det är bara att köra på.
Jaja, det återstår att se. Ska jobba lördag morgon också, samma tid :O
Därefter får jag väl bestämma hur jag vill göra.

Idag blir det till att plugga internationell ekonomi. Fy vad tråkigt.  Kan vara det tråkigaste ämnet i världshistorien!
Men jag vägrar sitta längre än tills åtta, för då är det dags för UB och sen DH, ja ni fattar nog!

Nu har jag tydligen gått över till den nya plattformen iaf, fast det kanske alla har :P

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0