Desperate for changing, starving for truth

Trevligt med en gästbloggare. Det får gärna upprepas.


Har även jobbat denna helg, så nästa helg ska jag faktiskt vara ledig. Hade jag tänkte iaf!
Trots jobb hann jag med en liten utgång igårkväll. Började hemma hos Kim innan vi drog oss in mot stan. Det slutade med att jag och Ida hamnade på Olles, där vi satt och sög på en byxvarm cider. Nee, den var ju egentligen kall. Jaja, jag var iaf tvungen att gå hem vid ett, eftersom jag skulle upp och jobba idag.

Nu är jag less, eller arg eller besviken. Näe jag är bara less. Här har jag gått och städat och väntat och pysslat. Jag hade till och med ringat in massa filmer i tv-bilagan. Och så kommer du inte. Hoppas du läser det här ditt as!
Okej, egetligen är jag inte så förbannad (eftersom jag är van), men du kommer inte undan ostraffad ska du veta. Ingen muckar med Susanne The Man! Muohahahhahahhahahhaha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0