En ledig helg

Igår blev det utgång, så idag har jag mest legat i sängen och slappat. Men jag drog ju med mig både Sandra och Fredrik på lite handboll OCH TJEJERNA VANN! Grattis, det var ni värda.

Eftersom det är lågsäsong på IKEA nu, så kommer jag jobba typ inget. Jag kommer inte ha råd att köpa julklappar, så då kommer jag inte få några själv heller. Jag vill ha ett riktigt jobb, med fasta timmar.  Fast det är ju faktiskt ganska skönt att vara ledig såhär när det börja närma sig jul. Kunna gå runt på stan med kompisarna, ta en mysig fika och bara ta det lungt. För att få lite mer julkänsla (jag har ju saknat det dom senaste åren), så kommer jag besöka både lys-lördag och skyltsöndag, i hopp om att känslan kommer tillbaka.

Den enda bilden jag har lyckats fått tag på från gårdagen är snodd från Sandra:




Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad på min blogg :)

2008-11-17 @ 14:14:34
URL: http://annaspjut.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0