Ibland gör man rätt, ibland gör man fel

Idag har jag varit hos farmor&farfar igen. Blev bjuden på nybakta bullar och mjölk. Mums.
Farmor sa att jag snart skulle få ett halsband av henne, som hennes farmor  fick när hon gifte sig. Halsbandet, som egentligen är ett örhänge är alltså ungefär 110 år gammlt. Häftigt!

Jag vet inte om ni har tänkt på det, men min pappa har en liten plopp i pannan. Den har han typ alltid haft, men förra veckan tog han bort den. Idag skulle han ta bort stygnen, jag undrar om det blev nåt ärr?



Ibland undrar jag om Karma kan drabba oss direkt, alltså inte i nästa liv. Man får ju skylla sig själv om man beter sig som idiot, att vännerna börjar droppa av eftersom och att skitsnacket sätter igång. Men när det börjar gå åt skogen med allt annat också, så kanske man ska börja fundera.
Tänk lite innan man tar beslut och bara kör sitt eget race. Inte så konstigt att man blir "bortglömd" ibland, det kanske helt enkelt beror på att man blir "bortvald".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0