Helgen

Så var helgen snart över och jag har hunnit med både jobb och fest.

I fredags var det ju Halloween och alltså fest hemma hos mig. Jag hade iaf riktigt kul och jag hoppas alla andra hade det med. Lite synd att alla drog in på krogen sen bara. Annars fick jag mig många härliga skratt. Speciellt i slutet av kvällen. "Sa hon verkligen fitta?" :O:O
Alla var verkligen skitsnygga, men topp tre måste nog ha varit Jokern (Tim), Greger (Thoord) och Jack Sparrow (Bobbe).
Bilder kommer på bilddagboken inom kort!

Lördag ägnades åt städning och en välförtjänad tacobuffé på biteline med Sandra, Ida och Fredrik. Efter middagen åkte vi hem till mig och kollade på skräckfilm. Eller man kan väl inte säga att jag kollade direkt, jag gömde mig mest under täcket.

idag, söndag var det jobbtime. Men dagen gick ovsnligt snabbt och nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska skicka bilderna.


Är sjukt sugen på en till maskerad. Så nu är det upp till någon annan att dra ihop något! (Fast egetligen vet jag ju att man måste göra allt själv för att få något gjort)


Mjauuu

Kommentarer
Postat av: micke hedin

Upp me fler pics från festen! :D

2008-11-04 @ 10:55:01
URL: http://hedin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0