More than a feeling

Äntligen en ledig dag.
Men jag fick inte sova allt för länge ändå. Anna och Stefan sov här i natt och Selma var såklart vaken riktigt tidigt. Så idag ska vi ta en långpromenad i skogen. Det tror jag hon kommer gilla. Just nu försöker hon få mig att leka med en sjukt gammal handboll, men den är slemmig och kletig så jag tror jag tackar nej, vi ska ju ändå gå snart.




Annars har det inte hänt mkt alls. Har fått pengar, så det blir väl lite shopping framöver, nån dag jag är ledig.
Snart är det halloween och jag har äntlgen bestämt vad jag ska vara.

Kommentarer
Postat av: The lost one (a.k.a. Sickan)

Men när ska du bestämma åt mig då? :( PUSS!

2008-10-25 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0