Msn

susannethors säger:

har du funderat på vad du ska vara?
(um) säger:
mm
susannethors säger:
bajs
(um) säger:
va?
susannethors säger:
mm
(um) säger:
ok
susannethors säger:
varför skriver du bara mm?
(um) säger:
va?
susannethors säger:
äh
susannethors säger:
inget
(um) säger:
det är kanske en hemlig utklädnad
susannethors säger:
jahaaaa
(um) säger:
det är väll grejen ingen ska väll veta
susannethors säger:
näe, jag bara undrade om du hade funderat haha
(um) säger:
mm vad är för fel på mm svaret då
susannethors säger:
du kunde ju ha sagt: jajamen, tror jag vet vad jag ska vara men det säger jag inte
susannethors säger:
eller nåt
(um) säger:
haha
(um) säger:
hahahaha
(um) säger:
sitter du och irriterar dig över det?
susannethors säger:
ja typ
susannethors säger:
jag gillar inte korta svar
(um) säger:
tss det är ju det bästa
susannethors säger:
ja om dom är roliga
susannethors säger:
mm låter ju så negativt
(um) säger:
mm
susannethors säger:
bläää
(um) säger:
haha
(um) säger:
mm är ju lätt att skriva
susannethors säger:
ja det är cp också
(um) säger:
Neee det är en inte allt för enkla fingerrörelser på tangent bordet, den finner sig inte naturlig
susannethors säger:
okej
susannethors säger:
hur kul är det med ett 'okej' svar då
susannethors säger:
och då är mm ännu värre
susannethors säger:
då kan du lika gärna bara svara: jaja, jag bryr mig inte
(um) säger:
mm
(um) säger:
Det är så skönt att veta att du i 15 sek irriterade dig över mm:et ovanför här
(um) säger:
sen gick det över när du såg att jag börja skriva
susannethors säger:
haha men näe, nu när vi ha diskuterat det är kommer jag inte längre störa mig över dina mm
(um) säger:
fan tänk, man är inte bara bra, man är psykolog också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0