Pengarna eller livet

OMG! Martin Björk ska till IKEA på lördag. Jag kanske stöter på han i personalmatsalen. Thihihi
Okej, Johannas Brost kommer också, och han från teliareklamen. Ja eller alla skådespelare från "pengarna eller livet" kommer på lördag. Det ska bli sååå spännade, eller nåt.
I alla fall, jag jobbar på lördag och det är tydligen peakhelg, vilket innebär att det kommer vara sjukt mkt folk. Och jag som ska vara på textilavdelningen :O Det var ju flera veckor sen sist. Hur ska detta sluta?
 



Imorrn är jag ledig, vilket ska bli underbart skönt. Blir nog en sväng på stan.

Tjarååååå

Kommentarer
Postat av: jennie

party tonight! ;D

2008-10-03 @ 17:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0