Puh

Okej, nu har jag lugnat ner mig litegrann. Har några ideér på vad jag kan vara och jag ska även ska åka ut till Sörbege imorgon för att säkra min outfit. Inget kommer dock bli lika bra som det hade om vi hade fått vår beställning, men det får helt enkelt duga.

Imorrn är jag ledig hela dan och på lördag också. Ska bli så himla skönt! Ikväll ska jag bara slappa vid datorn/tv:n och imorrn är mitt schema fullspäckat. Folket kommer vid åtta och jag har massa att göra. Men som tur är får jag hjälp! :)
Hoppas det blir kul nu bara!


Hallowwen 06

Kommentarer
Postat av: Johanna Strindlund

Aah okej. Tärt! vad skulle ni vara?

Bara tanten i butiken hjälper till så kan det fan bli skitbra :P

2008-10-30 @ 21:08:03
Postat av: Johanna Strindlund

Aah okej :P Men det blir nog bra ändå :D vi ses imorgon!

2008-10-30 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0