Vilken ärthjärna jag är

Usch! Idag fick jag jobba ensam på min sida från 17-20. Som tur var gick det bra, fick inge svåra frågor om gardinstänger eller syservice.
Imorrn blir det kortpass igen mellan 14-19. Och på torsdag blir det städning av vår övervåning, visst var det så vi bestämde?

Jag tror jag måste börja inhandla några saker till Halloween också.

Nu längtar jag till mina sköna säng med satinlakan (okej, det där lät nasty, men de är helt vanliga lakan, bara lite mjukare.
Fast jag saknar min Fredrik <3
Ibland önskar jag att vi bodde ihop, men jag tror inte att vi skulle uppskatta vandras lika mkt om vi träffades varje dag.
Jag skulle aldrig bli less på Fredrik, men jag skulle inte bli lika glad att se honom som jag blir nu, när vi inte har träffats på några dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0