Vi hann först

Denna man gick jag och Ida och praatde med strax efter tre på lördag kväll, eller ja söndagmorgon. Han var trevlig, hade lila skjorta (som på bilden) och silverfärad (!?!) kavaj. Han skulle på Oscar och träffa Martin Björk och compani. Jag sa att jag tyckte att Teliarekamerna är bättre än Icas, fatta vilken koplimang det är :O
Jag tyckte att han hade grövre skånsk dialekt än vad han har i tv, men ändrade mig dagen efter.

Ja, thats about it. Eller kvällen i övrigt var mkt trevlig. Började på stadshuset, gick själv till Irish och slutade kvällen på Olearys med Fredrik.

Lite bilder finns på bildddagboken.

Missade även båda damernas handbollsmatcher i helgen. Hade verkligen tänkt att gå i söndags, men fick inte med mig nån och hann inte äta, så jag bestämde mig för att stanna hemma.

Ikväll blir det spinning igen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha teliamannen var ju kung :D Jag märkte jag med att han faktiskt pratade likadant på tv :P

2008-10-14 @ 14:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0