Born for this

Är ledig en dag denna vecka. På fredag. Puuh, fast jag har ganska bra pass ändå. Slutar tex två imorgon, så jag ska passa på att klippa mig! Men jag börjar sju, så jag måste fan gå och lägga mig snart.

Jag vill ha en jacka, vill ha skor, halsduk, vantar, jeans, koftor, stumpbyxor....mm.

Ni som ska till Vemdalen med mig. Jag har betalat första delbetalningen på 3000 nu och jag bestämmer härmed att jag vill ha pengar av er senast den 26 oktober till resten! Satt ni vet tänkte jag, orkar inte skriva ett sms.


Shiiit vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Sandiiee

Det ska vi fixa ska du se :D

2008-09-29 @ 22:15:07
URL: http://sandiiee.blogg.se/
Postat av: elin

pa min fodelsedag och allt >D

2008-09-30 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0