Hemma igen!

Har precis kommit hem och är lagomt trött. Blir nog till att sova några timmar nu.
Resan har iaf varit toppen och i bodde på ett jättebra hotell med världens bästa personal. Det känns som att vi känner dom redan och vi kommer nog hålla kontakten på facebook!
Trots bara fem dagars solning har vi lyckast få lite färg, men jag tycker att vi redan har börjat blekna. När vi klev av på Midlanda med shorts och t-shirts trodde jag att vi skulle frysa ihjäl. Vi som precis hade vant oss vid 35 grader kom nu hem till Sundsvall med endast 11 grader :O

Bilder kommer ikväll eller imorgon!




Såg även att jag hade blivit utmanad av Sandra:

Några saker om mig själv:

- Jag är världens mest lättväckta människa

- Jag tror att jag är allergisk mot alkohol

- Jag har sjukt dålig humor

- Jag är rädd för spöken och andra onaturliga saker (och då menar jag inte lite rädd, utan jag har besultat mig för att aldrig mer kolla på en skräckfilm eller rysare, då jag inte kan göra någonting ensam efter att ha sett en)

- Jag tycker, även fast det är uttjatat, att tacos är det bästa som finns. Jag kan äta det sju dagar i veckan om jag fick.

- Det bästa jag vet är att få klämma pormaskar på Fredriks näsa (vilket händer väldigt sällan och som jag sörjer varje dag)

- Jag sover fortfarande, av ren vana,  med ett gosedjur som jag fick när gick på dagis.

"Bloggare som blir "tagna" ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information".
Antar ni utmaningen? Här kommer min "passning" till:

Alla som känner sig träffade!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: sickan the man

Välkommen hem!! Fregdasfika? Jag åker till Dalarna kl 17.00, men skulle gladeligen dö för att träffa er :D PUSS

2008-09-03 @ 22:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0