Kom igen, Suss!

Som Elin säger, jag måste skriva mer. Jag håller med! Men nu har jag faktiskt inte haft mycket tid till datorn. Det har blivit rätt mkt jobb på sistone och det är ju alltid bra.
Idag bjöd dom på toblerone i personalmatsalen! Mums!  

Annars har jag och pappa varit i Esilstuna och hälsat på Anna och Stefan i helgen. Det var lika roligt som vanligt och vi hann till och med med ett besök hos min farfars bror Knut, som jag tydligen inte har träffas sen jag var fyra år. Han och hans fru Maja bodde i ett jättefint hur precis vid Mälaren. Bilder kommer.


Imorrn tror jag att jag ska boka stugan till Vemdalen. Elin, vem ska du bo med? För du skulle dit va? Du får mer än gärna bo med oss! :D

Ikväll blit det topmodel och Luuk. Blir spännande att se vad vår stadsminister har för musiksmak!
Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0