Löven ligger klistrade mot marken

Jag försöker intala mig själv att det fortfarande är sommar. Men det går inge bra. Träd och buskar har redan börjat inta de röda, gula och oranga färgerna. Skolan har börjat och jag sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck som sjunger om nyponbuskar och och gråvita skyar. Jag rår inte för det, jag tror jag ska sätta sommartider på repeat ist. Men vad ska man göra när det ser ut såhär utanför fönstet?






Ikväll är det även dags för mitt första spinningpass den här terminen. Får se om jag fortfarande lever efteråt.


Kommentarer
Postat av: But

the master is back....

2008-09-08 @ 21:35:21
Postat av: Lisa

Spinning wants you dead! Det är ju döjobbigt..!

2008-09-08 @ 21:39:50
URL: http://lisasfanclub.blogg.se/
Postat av: elin

Thohoh har ar det 34 grader varmt solen skiner ocvh allt ar en fest!

2008-09-12 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0