Norge?

Har nu kommit hem från jobbet, handlat och ska snart börja laga mat. Det hade säkert varit kul, om jag inte hade varit ensam hemma. Just de, vi har köpt en ny bil. Eller ny är det inte, den är begagnad, men ny för oss. Kan ni gissa vad det är? Jo en Ford, såklart!

Dom har tydligen en stegmätartävning på jobbet, som jag har missat. Om jag hade varit med hade jag lätt vunnit. Okej kanske inte, med tanke på att jag har över 300 motståndare, men man går iag sjukt långt på en dag.


Annars äre lika trist som vanligt.
Äre nån som vill dra till Norge och jobba? (Ida jag vet att du vill)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill ju också :O

2008-09-11 @ 18:52:18
URL: http://sandiiee.blogg.se/
Postat av: Madde O

Jag är också sugen på det :D Säg bara till!

2008-09-11 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0