Snow

Nu har jag bokat Vemdalen till nyår. Vi ska bo i en lägenhet för åtta personer på 80 kvadrat, så vi får nog plats nån fler. Stugan ligger i Sörgårdarna och nej, det säger inte mig så mkt. Men tydligen är det bara 100 meter till liften, så det känns som att det är nära centrum. Stugan har bastu, två badrum, tv, dvd och allt man kan tänkas behöva i en vecka i Vemdalen! Gud vad jag längtar redan!


Vemdalen 06/07

Idag har jag varit i Birsta med tjejerna. Det blev inte mkr gjort, men det är alltid lika trevligt! Jag köpte lite smågrejer, bla handdukar till Fredrik. Så om du läser det här Fredrik, så vet du nu att vi ska städa hos dig imorrn!


Hejpa

Kommentarer
Postat av: Z

Ett sinnessjuk nyårsafton! :D

2008-09-18 @ 02:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0