De sju Biblarna och jag

Igår fyllde Sandra år så då var vi hemma hos henne innan det blev utgång! Började på aveny, sen primero, sen olearys och till sist tillbaka till aveny. Kvällen var helt okej även fast det finns massa idioter men bara vill slå ner.
Sen var det ju så "hiiiimla" mkt folk på olearys, så vi trodde inte att vi skulle komma in, eller nåt, men det gjorde vi det ändå. Och det var var både tur och lite otur, det hände ju lite allt möjligt där, eller hur Ida? :)

Ikväll blir det lungt, tacos och myskväll. Det är så skönt att vara ledig när man kan känna att man är förtjänat det.

Och här bakom mig ligger de sju Biblarna och två nya tesamenten kvar. Jag kan bara inte slänga dom, det känns dom att jag sviker Honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0