Äntligen vår i Sundsvall

Gud vilken härlig dag det har varit. Eller ja det kanske inte var så trevligt imorse men det är glömt nu.
Igår blev det utgång, förfest i Svartvik. Ganska trevligt faktiskt, speceillt framåt slutet. HAHAHA! Resan in mot stan var också ganska rolig måste jag säga. Jag fick ett nytt smeknam: FILEN!
Sen bar det in mot stadshuset. Där dansade vi och hade roligt.

Idag blev det donken med tjejerna, sen åkte jag hem och powernapade ett tag.
Efter det gick jag ut i det härliga vädret. 14 grader har vi haft som mest här. Sen har jag sett massa vårtecken. Hur många fjärilar som helst, blåsiippor och massa annat. Ganska sena vårtecken, men det är skönt att det äntligen är vår tur också.
Annars har jag tagit en liten sväng igenom LIllhällom med min gammla bästis moppen. Alltid lika trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0