Back in the good old days

Det kanske inte var det smartaste att gå ut och springa när jag om fyra timmar ska sätta mig på en spinningcykel.
Men jag hade inget bättre för mig. Har inte jobbat sen förra fredagen och det tycker jag inte är okej. Funderar på om jag ska söka andra jobb efter sommaren.
På min springrunda genom Bergsåker så träffade jag iaf några lärare från Bergsåker.
Först mötte jag Pelle och Kicki (våra gamla gympalärare) och sen Anna och Sara (våra gamla hemkunskapslärare).
Det fick mig att tänka på hur kul vi hade när vi gick på Bergsåker. Jag saknar faktiskt vår klass även fast vi hade en allt för bra sammanhållning på den tiden. Jag ska göra allt för att fixa en reunion även iår.


Kommentarer
Postat av: Ida

Det tycker jag låter som en jätte bra idé :D

2009-04-06 @ 15:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0