Grillning

Idag har jag påtat i trädgården (lal på det utteycket) hela dagen. Kommer ha sjuk träningsvärk imorgon efter allt krattande. Det är fan jobbigare än vad man kan tro.

I år har dom börjat med tre majbrasor, kanske beror på att det var några idioter som brände ner alla majbrasor dagen innan förra året. Näe jag vet inte vad anledningen är, det jag vill komma till är att det ser konstigt ut.

Annars kan jag berätta att vi nu har bokat biljetterna till Uppsala, så kl 08.00 åker vi på torsdag morgon. Vi kommer dock inte ha någonstans att bo, så vi hoppas på att vi kommer hitta en trevlig efterfest som pågår till 10.15 nästa dag, då bussen går hem till Sundsvall igen.
Annars bor ju Conny där nere, vi kan ju hoppas på att vi får låna hans dusch iaf!

Ikväll blir det grilling!
Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0