Min lördag

Idag har jag hunnit med en massa olika saker.
Dagen började med att jag tog pappas bil och åkte och tankade. Jo ni läste rätt, jag tankade pappas bil. Mest bara för att jag ska kunna glida runt i den i helgen ist för gammal kossan.
Efter att vi hade tankat åkte vi till Fredrik, sen Birsta, sen Ljustadalen (Fredrik skulle spela match) sen Sundsvall Cup, sen City Gross, sen hem och lagade middag. Nu sitter jag här och funderar över om vi ska ta årets första cykeltur. Skulle behöva åka till konsum och köpa lite choklad. MmMmmm!

I Birsta kollade vi på massa möbler till Fredrik. Det kommer bli så fint! Vill att det ska vara färdigt nu, så jag kan visa bilder :)
Jag passade även på att shoppa lite. Har ju kvar ett presentkort som jag fick av mina käre far i födelsedagspresent.
Blev ett linne och ett par solglasögen (IGEN!!!) och detta snygga halsband.


Även denna bild är från Bik Bok.


Nu blir det konsum!
Tjoohejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0