Min fredagkväll

Idag har jag varit på stan och Birsta med Ida och Sandra. Fick med mig bla två nya bh:ar. Känns bra med lite nytt, trots att dom inte var speciellt billiga.

Ikväll ska jag bara vara hemma. Börjar inte förrän tolv imorgon, så jag skulle väl kunna göra nåt. Men jag känner inte riktigt för det. Hoppas på en utgång imorrn ist efter att jag har slutat kl åtta. Ska nästan bli skönt att jobba imorgon. Ska ju jobba med bla Lucy och då får man sig alltid ett skratt.

Har även pratat med Fredrik idag på telefon. Kändes skönt att få prata lite. Var ju typ 100 år sedan sist. Du är bra rolig du..

Näe nu ska jag gå coh rensa garderoben eller nåt, får ju inte plats med allt nytt.



Just de, Simon är hemma i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0