Måndag

Hey där!

Andra advent har redan passerat och jag har knappt märkt att det är vinter. Kan man ens kalla det här vinter?
Regnet öser ner och det skulle lika gärna kunna vara oktober.

Och så var det måndag igen, snart fredag alltså. Verkar vara ledig på lördag, men jobbar på söndag. Så förhoppningsvis blir det kanske ett julbord på fredagkväll. Nån som kan rekomendera något prisvärt julbord?
Ville gärna äta på Grankotten, men där kostade det 500 spän, så jag tror inte det va. Eller är alla så dyra? Har fan aldrig varit på ett sånt där julbord. Förutom i hamnstugan och det är inget jag skulle göra igen.

Och inte har jag haft med mig nån kamera i helgen heller, så det blir inga bilder idag heller. Hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0