Min helg

Hejsan! Dags för lite uppdatering tänkte jag.

Tordag: Bakade ju som sagt på dagen. Sen på kvällen bar det av mot bosvedjan där Linda bor för middag med några på jobbet. Linda bjöd på den godaste maten ever. Riktig indonesisk mat. Hur gott som helst. Har dock gått runt och luktat curry några dagar nu, men det är sånt man får stå ut med.

Fredag: Jobb mellan 9-18 sen hem till Eva för en till supergod middag. Där var även Martin, Ulf och Maria. Länge sen man träffade dom. Efter Eva åkte jag hem till Jens. Sen kom Victor och då kollade vi på alla avsnittt av "halv åtta hos mig" från Sundsvall. Vi tänkte göra en liknade sak mellan oss där alla bjuder på trerätters hemms hos sig. Vill ni va med?

Lördag: Sov, sov sov. Sen gjorde jag och Jens det stora misstaget att åka ut till birsta. Sjuuuuuukt mkt folk. Stod i kö mestadels av tiden. Lyckdes iag ta oss in på Ica maxi där vi handlade. Vi tänkte öva lite på det här med trerättersmiddagen. Kantarellsoppa, pasta och skinsås och glass. Nästa gång blir det något mer avancerat.

Söndag: Sov, sov, sov. Stänade hela Jens lägenhet. Testade starta min bil som inte ville starta i lördags. Funkade inte nu heller. Fick hämta startkablar och sen köra ner i garaget och ladda batteriet. Ska bli spännande att se om den startar idag. På kvällen bakade vi den omtalade rocky road, det var mkt gott fast jag önskade att det inte var mörk choklad.


Måndag:
Här ligger jag i sängen och ska snart åka hem. Bil eller buss det återstår att se. Idag kommer Stefan och Anna hem. Iaf om vädret tillåter. Och det verkar ju vara sådär med det..
Jag ska slå in Almas julklappar och när Selma kommer ska jag gå ut och leka med henne i snön.
kväll vet jag inte vad jag ska göra. Skulle behöva åka ut till Birsta. Samtidigt som jag vill se Bergsåkers julshow, samtidigt som jag faktiskt vill umgås med Anna och Stefan om dom nu kommer..
Hmm, ja det återstår att se.
Nu ska jag iaf klä på mig och åka hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0