Rondeller

Snälla medmänniskor, lär er köra riktigt i en rondell. Jag överdriver inte när jag säger att 50% av sundsvalls invånare inte vet hur man gör.  Jag vet att jag kanske är lite aggresiv i trafiken, men vafan jag har alltid en mkt bra anledning. Och att filerna i den nya rondellen på timmervägen är breda är fan ingen ursäkt!



Apropå rondeller, är det bara jag som har sett denna gulhusbo, som leker Rocky och står och luftboxas i rondellen i Bergsåker (den lilla alltså)?
Så ni som har lite långtråkigt en vardagskväll kan ju sätta er på ettan och hoppas på att få syn på denna egendomliga människa. Han har varit mest synlig längs 86:an..

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0