Tisdag

God dag!

Idag har jag varit och hälsat på min kära farmor och farfar. Hade tänkt baka när jag kom hem, men kom hem precis nu, så det blir nog lite sent.
När pappa kommer hem ska vi åka och kika på nya grejer till hans sovrum. Förstår han mkt väl att han vill att jag ska vara smakråd. Skulle jag också få välja nån som fick följa med, skulle jag också ha valt mig. Helt klart!

Imorgon jobbar jag ännu ett 9-20 pass. Kul kul, kul jul! Och på torsdag tror jag det blir någon slags roadtrip. Var, när och hur återstår att se.


Jag har även kommit på att jag har en massa dolda talanger. Dessvärre är dom även dolda för mig at the moment, men hör av mig när jag vet mer.

Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0