Torsdag

Idag har jag namnsdag. Ja eller det är mitt mellan namn Malin som har namnsdag. Jag tror jag jag skulle passa bättre att heta Malin faktiskt.

Idag är jag ledig igen. Men imorgon börjar jag 05.00, så jag hade tänkt att kliva upp tidigt imorse så jag skulle vara trött ikväll. Men jag är för klen och sängen är för skön vilket resulerade i att jag klev upp halv tio iallafall.

Så nu sitter jag här och undersöker min internetbank, visste inte att man kunde göra allt detta från datorn. Men efter att ha pratat med min personliga bankman (jag vet att jag är stekig) så har jag nu förstått hur man gör. Har även ändrat lite i mitt sparande, är ganska tärt att lägga undan pengar en månad då man får 3000 kr i lön. Men förhoppningsvis kommer det dröja innan det händer igen.

Så nu ska jag vara duktig och sy upp några gardiner. Näe jag ska väl inte sy då, det lät iofs mkt bättre med att sy, men det jag egentligen ska göra är att stryka fast ett snabbfållband. Men jag tycker att jag är lite duktig ändå.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: Mallan

GRATTIS ;) Ja klart att du skulle passa att heta malin, alla snygga heter ju malin ;)

2009-12-10 @ 12:23:22
Postat av: Suss

HAHAHA, ja jag menar ju det ;)

2009-12-10 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0