Alla hjärtans dag

Sådär, då var 20-årsdagen slut. Dagen började med att jag vaknade vid sjutiden av nån jäkla anledning och inte kunde jag somna om heller. Bröjade städa och dona lite innan jag åkte in till stan för att hänga på låset på systemet. På vägen hem fick jag ett samtal av Elin , från Barcelona! Gissa om jag blev glad :D Tack! Och tack för alla gratulationer.

Och tack för mina fina presenter och blommor, det var jättekul! Bilder kommer sen!
Det var nog en av mina bättre födelsedagar, även fast det inte var sådär jättespännade sen på krogen.

Nu ska jag och Fredrik gå ner på stan, sen åka hem och försöka städa lite. Hoppas pappa inte har fått en hjärtattack av alla kletiga fläckar på golvet.

Ikväll blir det mysmiddag med Fredrik. Vi har dock kommit på att det kan vara liite sent att boka bord, så i värsta (läs: nästan bästa) fall får det bli tacos hemma hos Fredrik.


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0