Min vecka

Nu har jag inte suttit vid datorn på ett tag, så jag tänkte försöka mig på ett inlägg, lite sådär kortfattat.

- Jag har jobbat hela den här veckan och förra.
- På fredag är jag ledig för då ska jag och Fredrik åka till Stockholm
- Jag åt en och en halv semla igår (en på jobbet och en halv hos farmor&farfar), det var gott.
- Jag har tagit ledig Gatufest- helgen och Yran-helgen. Så nu får nån faktiskt ta och följa med. Elin, jag tyckte att jag läste att du kanske skulle åka?
- Jag och Fredrik har varit ute och ätit trerätters idag.
- Nu ska jaf hem och sova, tror jag har somnat halv tio varje dag sen förra veckan.

Hejdå och trevlig helg om jag inte hinner skriva mer innan vi åker. 

Kommentarer
Postat av: elin

hej! KUNG jag ska till yran i ar! men jag ska nog bo hos en kompis! men bra gjort brudas!

2009-02-27 @ 15:36:47
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0