Söndag

Det blev utgång igår iaf. Något jag ångrar idag. Fast kul hade jag, även fast musiken inte var den bästa.

Just nu vet jag inte rikitigt vad jag ska göra. Sitter här hemma hos Fredrik och funderar om jag ska åka hem eller inte. Pappa ligger hemma  och är magsjuk och jag vill helst inte vara i närheten av han. Jag stannar  nog här ett tag till. Tills vi ska äta. Om han ska äta..


Just nu vill jag inget hellre att Fredrik kommer hem så vi kan ligga i sägen och kolla på film tillsammans. Men icke, han ska vara med sin bror idag. Och jag börjar sju imorgon. Jag kommer dööööö av trötthet. Men det är snart fredag = Stockholm, så det är mitt ljus i tunneln den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0