En bov

Det var pappa som hade skrivit på bilen! Han var faktiskt den sista jag trodde skulle jag något sådant. Jag blev ju faktiskt rädd på riktigt. Att jag dessutom hittade blod på både handtaget på ytterdörren och i tvättstugan gjorde inte saken bättre. Ja ni hörde rätt, BLOD BLOD!!
Trodde givetsvis att det var en bov inblandad i detta drama.
Men så var inte fallet och nu kan jag äntligen andas ut.

Har även varit på mitt första spinningpass på mer än en månad idag. Puuuh, det var lite tungt och min kondition är lång i från vad den har varit en gång i tiden. Blä, jag mår dåligt av att bara tänka på det. Jag var ju en riktig löpare i mina yngre dar, vad hände?


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men vart kom blodet från då? Det lät ju skitläskigt... Inte lika läskigt att Roland ritar hjärtan på din bil =) haha...

2009-01-26 @ 21:25:45
Postat av: Suss

hahah! pappa hade tydligen skurit sig på krattskaftet, men han märkte det inte, så han kom på det alldeles nyss :P

2009-01-26 @ 21:31:57
Postat av: Annapanna

haha.. men fy vad creepy innan du förstod vad det var... Ses snart!

2009-01-27 @ 08:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0