Framtiden

Jag är fortfarande sjuk. Jag har ont i halsen på nätterna och snorar hela dagarna. Jag vill bli frisk nu. Jag vill träna!
Jag tror seriöst att det var en månad sen jag gjorde något ansträngande, måste bli ändnring på detta.


Jag vet ingenting. Alla pratar om att dom ska flytta och göra massa saker. Resa, plugga eller nåt annat. Jag har ingen aning om vad jag vill göra eller vad jag borde göra. Jag längtar till sommaren, men när jag väl är där så kommer det ändå inte bli som jag hade tänkt.

Jag vet inte vad jag ska göra när jag fyller år. Helst skulle jag bara vilja skita i allt och ligga hemma och mysa med Fredrik. Men samtidigt så fyller man ju bara tjugo en gång. Men jag orkar inte ta tag i nåt. Undra om jag ska ta och åka bort ist?

Gud vilket deprimerande inlägg.
Aja, snart är det jobb dags. Bara fyra timmar idag, skönt!

Juste, inte för att jag tror att han läser det här, men jag tänkte bara säga grattis till Erik Nejman som fyller 18 år i dag.


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0