Hemma igen

Hejhejhejhejhejhej!

Nu är jag hemma. Både skönt och tråkigt. Skönt att få kunna sova på kvällarna, mindre skönt att kliva upp tidigt och åka till jobbet.
Men kul har vi haft, det måste jag säga.
Orkar inte gå in på några detaljer, dom som vill veta får fråga. Det enda jag säger är att charder kommer blir dn nya kortleken på förfesterna. 
När vi kom till Vemdalen var en av oss sjuk, när vi åkte hem var vi nog alla sjuka. Och jag har lärt mig hur det känns att ha feber i ryggen. 

På fredag firar jag och Fredrik 2,5 år tillsammans. Det ska vi fira på nåt sätt. Jag var lite halvtaskig mot honom i Vemdalen, men trots det var han världens gulligaste tillbaka, så jag känner att jag är skyldig honom något.

Annars jobbar jag exakt hela veckan förutom onsdag, då jag ska till vårdcentralen.

Nu ska jag försöka kurera mig och bilderna får ni så fort jag har fått dom av folket.

Kommentarer
Postat av: elin

jag vill veta allt!

2009-01-07 @ 12:10:11
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0