Lördag igen

Läste i tidningen i morse att det ser ut att bli en ny bro här i Bergsåker. Det är på tiden och jag hoppas dom kommer igång snarast. Pallar inte med trakikljuset, speciellt inte vid femtiden på eftermiddagen. Och det är även bra för kiosken att dom inte hamnar i nån slags "skugga" och kanske behöva stäga pga av det, vart ska jag annars äta mjukglass alla varma sommarkvällar?
Så sätt igång nu..

Det är inget bra på tv ikväll! Eller det är massa action så Fredrik är nöjd, men vad ska jag ta mig till?
Och vad f*n är problemet med min cpdator?
Alltid ska det vara nåt, och nu måste den omformateras igen. Är det ingen som vill köpa en bärbar till mig när jag fyller år?


Jag tycker att inlägg utan bilder ser tråkiga ut, så jag bjuder på den här,
från vackra Strängnäs i våras.




Tjohejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var då en fin bild =)

2009-01-26 @ 16:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0