Sambos

Efter två dagar som sjukskriven är ju jag nu back on track igen.
Jag är inte friskt än, men jag iaf på väg att bli.

Just nu håller jag på att lägga in lite filmklipp facebook och några av bilderna är redan uppe. Det kommer mer eftersom och snart ligger dom nog uppe på bilddagboken också. Önskar att delade mappar ville försöka skynda sig lite, men det vill dom tydligen inte.

Ida och Sickan ska bli sambos. Det tycker vi om! Dom har hittat en jättefin lägenhet på Fredsgatan (alltså supernära till stan) och jag längtar sååå till inflyttningsfesten! Hoppas ni kommer get along med varandra, för det vet jag ju att jag inte skulle göra! :O

Näe nu ska jag sätta mig och göra superbra playlist på Spotify som jag kan njuta av hela kvällen.
Ni kommer nog få ett smakprov lite senare.
Hejs


Kommentarer
Postat av: Sickan

vi tycker om!

2009-01-12 @ 00:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0