Undra sa flundra om gädda är en fisk?

Jag har inte speciellt många läsare.
Men ändå mkt fler än vad jag kan tycka. Eller hur ska jag säga?
Jag har försökt räkna dom som jag faktiskt vet läser min blogg. Och det är ju inte många jag kommer på.
Så jag undrar vilka resten är. Jag tänker inte köra igång med nån frågelek där alla ska berätta vilka dom är osv.
För jag vet ju att den enda som kommer svara isf är kanske Sandra.
Så det får nog förbli ett mysteruim det där.


Tjooohej


uppdate.
Kunde inte The Killers kommit till Way out West ist för Hultsfred?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag läser =)

2009-01-22 @ 11:07:33
Postat av: Anna

Jag läser också ;)

2009-01-22 @ 12:30:17
URL: http://annaspjut.bloggagratis.se
Postat av: Sickan

Jag läser också din blogg ibland: LindaPetraAngelica är mitt namn, jag har spelat handboll med dig i ganska många år, sedan gick vi på gymnasiet tillsammans och hatade IngaBritt, vi gjorde även andra spännande saker som att starta ett UF-företag tillsammans och måla mustascher på oss själva innan en naturlektion med våran älsklingslärare Jonas. Imorgon ska vi för övrigt fika tillsammans kl 12.30. Det var lite om mig det, Puss!

2009-01-22 @ 14:06:19
Postat av: Sandra

Haha jag skippar presentationen jag då eftersom jag kan ta den öga mot öga imorgon om du vill :D

2009-01-22 @ 18:41:30
URL: http://sandiiee.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är ett stort fan av din blogg, jag kollar den ca 43 gånger om dagen eftersom jag inte har nåt liv för tillfället ;) vill du veta nåt mer om mig kan jag också ta det när vi träffas imorgon :D haha.

2009-01-22 @ 19:42:26
Postat av: Sune Svensk

Mitt namn är Sune Svensk och jag är bror med den kände Sundsvalls tandläkaren Anders Svensk. Jag har alltid varit i hans skugga hela mitt liv aldrig fått den bekräftelse som jag behövt. Som ett exempel så fick jag bara vanlig välling då jag var liten medans min bror fick välling blandat med beaniessås och så har det fortsatt hela mitt liv tills den varkra dagen då jag råkade klicka mig in hit av en ren slump. Det var nämligen så att jag tänkte ta mitt liv, och behövde därför hyra ett torp som detta förskräckliga dåd kunde utföras på. Men för att inte få förslag på alldeles förfina torp så sökte jag på mongotorp. Men till min förtvivlan kom bara en länk fram, en länk till din blogg, MongoThors. Det var vänd punkten i mitt skuggliv. Idag är jag en pigg 48 åring som gillar skogsutflykter och riktiga knullpartyn. Annars är mitt stora intresse din blogg, följer den abstinens likt och älskar framför allt alla dina bilder och musik tips....



2009-01-22 @ 21:07:11
URL: http://susannethors.blogg.se/
Postat av: Sickan 2

Suss. Kom du verkligen på det där om Sune Svensk???? Eller är det någon annan som har ett finger med i spelet?

2009-01-22 @ 23:01:20
Postat av: Anonym

2009-01-23 @ 00:58:37
Postat av: Anonym

Jag läser :D

2009-01-23 @ 00:59:13
URL: http://johannastrindlund.blogg.se/
Postat av: elin

jag laser din blogg hundra ganger om dagen. och jag blir lika less vare gang du inte har skrivit nat! men det ar nog inte sa konstig for hade du skrivt varje gang jag kollade sa hade du inte gjort nagot annat an att sitta och blogga! puss

2009-01-23 @ 13:52:42
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/
Postat av: Martin Nilsson

Jag läser din blogg regelbundet och oregelbundet i tid och otid men likt förbannat blir jag inte bjuden på några fikastunder, detta faktum gör mig mäkta irreterad eftersom en av mina storheter är just att smälla i mig mängder av bakverk! Särskilt semlor, det är jag en riktig hejjare på....

2009-01-23 @ 16:34:21
URL: http://envarldsligsak.blogg.se/
Postat av: Louisa

Jag läser med, började precis typ. Dig känner jag sen dagis. Vi brukade sysselsätta oss med att palla krusbär hos din granne och hos några andra i Lillhällom. Vi brukade även gå på upptäcktsfärder upp till Lillhällomsberget och ta små cykelturer. På vintrarna brukade vi åka pulka och skridskor. Vi var även väldigt intresserade av Miniorerna och Juniorerna. Nu förtiden jobbar jag på donken och väntar på att något roligt ska hända, men det verkar vara lite trögt på den fronten. Det skulle vara väldigt trevligt att få ta en fika med dig när jag har vägarna förbi Sundsvall nästa gång.

2009-01-25 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0