Fredag hela veckan

Hejhopp!

Tänkte försöka mig på en liten uppdatering såhär på kvällskvisten. Dom allra flesta är säkert ute och roar sig just nu, medans jag sitter här framför datorn. Men det gör mig inget, jag tycker det känns skönt, speciellt eftersom jag inte börjar förrän tolv imorrn.

Selma kommer ju vara här över helgen, så det ska bli kul att busa lite med henne. Hon har ju även börjat löpa och är otroligt söt i sin lilla blöja. Måste bara komma ihåg att ta av den när vi går ut....


Förövrigt tycker jag väldigt mkt om alla jag jobbar med. Idag hade fick Linda för sig att utföra kuppen stoppa- Rollo-begäret, vilken tillslut lyckdes. Och det var tur det, rollon höll mig pigg den sista timmen.
 

Nej, jag hade nog inte så mkt vettingt att komma med idag. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0