What to do?

Jag måste verkligen börja fundera på vad jag vil plugga.
Jag önskar jag vore lite mer kreativ och att jag kanske kunde rita och ha lite fantasi.
Det skulle nämligen vara kul at plugga typ marknadsförigen, reklam och design eller nåt. Men tyvärr...
Det är nog inte min grej.
Återigen, varför gick jag inte media?

En annan sak som inte är min grej är att jobba helger. Jag kommer aldrig utbilda mig till att jobba inom handel eller nåt annat liknade. För mig är lördag och söndag = ledighet.
Jag vill att fredag eftermiddag ska vara veckans skönaste dag, då man har hela helgen framför sig.
Kanske därför jag la fastighetsmäklar- funderingarna åt sidan. Eller så var det bara därför att jag inte heller är nån säljare.

Jaja, jag kommer förmoligen inte börja plugga i höst iaf. Så lite mer tid har jag att fundera.

Snart ska jag åka till Birsta.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0