You found me

Anna och Stefan kommer hit i helgen. Men bara en snabbis. Jag som inte trodde jag skulle få se dom fören i april kanske. Men det ska bli kul, tar ni med Selma?

Nu har jag kollat på en massa avsnitt av Top model. Jag vet inte riktigt varför jag kollar. Det är egentligen inte min typ av program och jag har ingen favorit som jag brukar ha. Men jag tycker att dom har så roliga teman och bilderna blir ju skithäftiga.

Näe nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag ser faktiskt fram emot att jobba, även fast jag vet att det kommer vara mkt folk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer hela högen =) Ska bli kul att ses en sväng! Kram

2009-01-24 @ 12:38:37
Postat av: Anna, Stefan o Selma

Vi kommer hela högen, ska bli kul att ses en sväng =)

2009-01-24 @ 12:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0