Onsdag

I all hast i morse glömde jag helt bort att sminka mig. Hur ofta skulle du gå på jobbet utan smink Sandra? Haha, det gick bra ändå, trots att jag såg ovanligt trött ut.
På vägen till jobbet blev jag dessutom stoppad av polisen och fick blåsa.Precis när jag såg polisen som stod och vinkade in mig hann jag få en mindre hjärtattack eftersom jag var övertygad om att körkortet låg hemma på byrån. Men så var inte fallet och jag slapp böter. ( Om man nu får böta om man inte har med det?)

Det var allstå inte en allt för mjuk start på min morgon, men jag klarade mig igenom monsterpasset ändå, och snabbt gick det också.

Nu ska jag göra ingeting alls.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jadu det skulle inte ske, skulle nog hellre vara hemma och vara sjuk ;)

2009-07-23 @ 20:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0