En tisdag

Jag får snart ett bryt. Jag tål inte min dator. Varje gång jag försöker använda usb-portarna bryter den ihop. Why?!
Fredrik hjälp mig nu!
Helst av allt skulle jag bara vilja åka och köpa en bärbar dator typ imorgon, men med tanke på att jag aldrig jobbar så kan ju det bli lite svårt.

Jag vill lägga in bilder på datorn men dert går inte.
Jag vill fylla på min iPod men det går inte.
Jag vill byta låtar på min mobil men det går inte.
Jag vill kunna öppna min externa hårddisk men det går inte.

Jag kan väl iofs släpa mig mig alla grejer till Fredrik och göra det här. Men det orkar jag inte.



Hörde ni försten att det skulle vara mellan 0-5 grader på fredag? HALLÅ?!
Då blir det nog tyvärr ingen grillningen i helgen flicks..

Näe nu ska jag sluta klaga på allt och gå och kolla på tv ist.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0