HED KANDI

Är ledig idag och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Imorgon ska jag iaf på stan och köpa det sista inför resan.

Jag skulle även behöva köpa en biljett till Stadshuset den 30:e maj. But I have no money, och när jag kommer hem kommer det säkert vara för sent.


"Så är det äntligen klart med nästa hela huset fest. Alla minns väl succén på juldagen senast. Nu öppnar vi hela huset igen och sparkar vi igång sommaren.

HED KANDI är säljer mest samlingsalbum med klubbmusik i världen. De har även gjort sig kända för deras exlusiva och genomtänka klubbkvällar. Denna kväll kommer vi tillsammans med peronal från HED KANDI ge er en Audiovisuell upplevelse av klass.
"

Lär mer på http://www.trappenevent.se/index.php?id=302






Ni kommer väl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0