JAG VILL INTE!!

Varför i hela fridens jäkla namn sitter jag och lyssnar på julmusik? NU?

Visst det är bara två månader kvar. TVÅ MÅNDER!?!!? Det är inte så länge ändå. Jag är inte redo för vinter. Och jag är då inte redo för snö.
Visst jul och vinter är mysigt. Alla adventer, mysiga fikastuder på stan, åka skridskor och julpynta.
Men what, jag tycker det känns som september.

Jag fryser jämt. Det värsta jag vet att att skrapa bilen och jävlas med motorvärmaren. Och denna slask, som förmoligen kommer finnas hela vinter. Om det ska snöa kan det väl göra der på riktigt, och inte nån äcklig blötsnö.

Usch, jag har inte köpt nån vinterjacka. Ja jag vet, dagens I-landspromblem. Men jag FRYSER JÄMT. Så äre med det!

Okej, det jag kanske förösker säga nu är egentligen att jag längtar lite till julen. Men tro inte för det att jag tycker om vintern. För det gör jag icke. Inte alltid iaf.


Nu ska jag käka frulle. Om någon timme kommer Joss och Ida hit.
Hejpa

Kommentarer
Postat av: Annapanna

haha... stackars Susanne!!! En riktig antihyllning, råkapning helt enkelt av vintern som lurar runt knuten.

2009-10-21 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0