Idag och imorgon och lite längre fram

Ibland känner jag bara att jag vill bli vuxen. Vara färdigutbildad och ha ett fast jobb att gå till varje dag.
Hämta barnen på dagis och sitta i soffan och mysa med hela familjen till Idol. Köpa en berner sennen och ta långa skogspromenader.

Men sen kommer jag på att jag bara är 20 år och att det är nu man ska ha som roligast. Så dom tänkarna får nog vänta några år. Minst sju iaf...





Nu ska jag gå och äta en sen frukost och slappa framför tv:n, precis som gör när man är ung.
(och inte har ett jobb)


Kommentarer
Postat av: Annapanna

Haha!! Ja slappa som f*n medan du kan Sussi!! =) Sedan tar din Berner Sennen och ditt barn upp all slappartid! Man får liksom omvärdera det mesta för att det ska kännas bra! =) Snygg bild på hår och örhänge! Ses imorgon!!

2009-09-30 @ 11:55:39
Postat av: Suss

haha jo det är nog sant! Tack, neje, vi syns i övermorgon :)

2009-09-30 @ 13:21:08
Postat av: Annapanna

Ja för bövelen!!! Jag har haft torsdag heeela dan i dag! Vi var iväg och storhandlade ikväll och jag sa hela tiden att ni skulle komma i morgon så vi behövde handla lite godis och kakor =) Men det är nog bäst jag väntar med det till i morgon, så det finns något kvar till er också!! Kör lugnt på fredag!!!

2009-09-30 @ 22:07:40
Postat av: Suss

hahaha okej :D ooh härligt!

2009-10-01 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0