Fredag igen, veckorna gå snabbt!

Nu är det äntligen fredag och jag verkar vara ledig i helgen. Känns dock inte lika skönt med helg eftersom jag ändå har varit ledig sedan i onsdags. Men det är ändå trevligt att vara ledig när alla andra är det.

Idag har jag varit och hälsat på min kära farmor och farfar. Vi har druckit te och ätit skorpor och jag har fått tagit av farfar många historier. En gång hade han tydligen blivit så arg att han nästan hade slagit en yxa i sin bror bil. Är det min farfar?

Jennie, Josse, Simone och Simon är hemma i helgen. Så på lördag tror jag det blir utgång.

Snart kommer pappa hem, då ska vi beställa pizza!

Men först dusch och snabbstädning av rummet medans jag lyssnar på Lily Allen. Hejs

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Men åååhh!!! Jag vill också sitta i köket och äta skorpor och lyssna till Håkans rövarhistorier =) Haha... yxmannen!

2009-09-04 @ 21:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0