Tisdag

Ge mig ett nytt jobb tack!

Idag har jag bakat äppelpaj, städat mitt rum. Damsugit och torkat golvet i köket och bytt sängkläder. Det är ju iaf tur att man får något gjort när man aldrig jobbar. Ikväll blir det nog birsta och om inte en långpromenad ist. Borde nog hinna med både kanske.


I helgen blir det en trip ner till Eskilstuna, äntligen! Fick höra av Stefan att Moneybrother spelar där nere på fredag. Kanske man ska gå?
Och nu börjar jag även bli sjukt pepp för nästa helg. Först rockparty och sen Hoffmaestro.
Måste på stan och handla lite grejer inför rockfesten, undra vafan man ska ha på sig?

Sitter just nu opch lyssnar på ZZ top och sjuger med i refrängen gimme all your lovin'.

Nu kommer pappa hem, lika bra att vara tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0