Help I´m alive

Först fattade jag ingenting. Sen blev jag arg. Sen grinade jag.
Det blir inge plugg för mig till hösten.

Jag var inställd på att börja plugga. Jag har sagt det till mina chefer, till alla. Jag har kollat på lägenheter i närheten av miun. Jag har skrivit ut massa papper. Jag var förberedd.
Men det sket sig.
När jag skulle tacka ja till utbildningen fick jag hela tiden till svar att ett fel uppstod. Jag försökte igen och igen. Till slut gick det och jag tänkte inte mer på det. Förrän idag. När jag går in och kollar och det står att mitt första handsval är struket pga av att jag inte har tackat ja. Jag mailar såklart och frågar på en gång. Men det är för sent. Kul jul.
Nu har jag iaf gjort en sen anmälan, men det lär ju vara försent.

Så just nu suger allt. Även fast jag inte riktigt vad säker på att det här var vad jag ville plugga till, så var jag inställd på att göra ett försök och testa. Men icke.


Det enda som är bra är att jag får ett försök till att göra något av det här året innan jag börjar plugga. Och nu ska jag verkligen föröka. Asien med Anna skulle inte sitta fel tex. Tänker inte snåla iår. Får jag chansen att resa tänker jag göra det. Jag är bara 21, jag är bara 21. Jag har tid på mig.





Idag tog jag min bok, min handduk och min iPod och åkte till Alnö och Grönviken, själv. Skönt var det!

Jens är i Stockholm igen. Skynda hem då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0